Tabung

My Friends

Thanks

Saturday, February 19, 2011

Charcoal Cleansing Foam & Masque

sumber : Google

Mencari Charcoal Cleansing & Masque nih, dah lama kot aku cari tapi susah bebenor..
iyer ler orang lain dah berkurun pakai aku jer ketinggalan.
ramai jugak bagi testimoni yang bagus mengenai produk nih..

Muka aku dah macam kak limah dah sesuka hati cuci, kalau rajin baru aku guna pencuci kalau tak hampeh lah aku guna sabun buku Lux sebab lebih kering sesuai dengan muka aku yang oily nih..
nahhh...itu lah aku..kahkahkahakah

so, kepada blogger yang menjual secara online ker apa sila bagitau aku kat komen yer..
aku nak borong...hehehehehehe
lepas tu boleh lah promote pulak..huhu
i like....  ^_*

2 comments:

zaty luvlianncezzz said...

owhhh..nk try lah >.<

btw plz help me:(

http://eityzaty.blogspot.com/2011/02/tolong-advice-zaty-mana-u-yg-bgossss-n.html

Drunbella Khoo said...

i pakai zamian cocoa mask.
tiub color maroon tu.
okayy jugak.
dah laa bau n warna macam chocolate.
dah macam choki2 plak.
:p