Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, August 18, 2010

Mimpi Oh Mimpi....!

hihi..tengok..belum sempat aku nak menaip bercerita kat sini aku yang ketawa dulu..
Semalam yang nyaman tidur aku dengan hujan renyai²...lepas baca Bismillah 21 kali, ayat 3 Kul & ayat Al kursi dengan jayanya aku lena dibuai mimpi entah apa²..hoho

Aku mimpi ular berkejar² dengan aku, penat aku berlari dia kejar jugak..penat dowh..!
kalau nak kata mimpi ular memang dah selalu aku mimpi tapi semalam ular tuh bukan sekadar kejar tapi dia patuknya aku kat tangan...? hah...??

Kalau menurut kawan² aku kalau mimpi ular datang patuk tu maknanya orang nak masuk meminang..yer ker...??
siapa yang nak minang aku tuh..??calon..??hihi..

Tapi kalau menurut orang tua² pulak mimpi ular datang cari kita & seangkatan dengannya termasuk lah patuk ker..nengok ker..itu maknanya ada benda tak elok yang akan terjadi pada kita..Waallahualam....

Bak kata ibu aku......."jangan hiraukan apa yang terjadi didalam mimpi, tu semua mainan tidur.." tapi kan kalau betul mimpi tuh ada orang nak datang meminang aku camne...??kihkihkih...
confirm terbeliak biji mata ibu aku...hiks...

No comments: