Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, September 30, 2010

Kebetulan @ Kenyataan..??

Baru jer dapat call tadi terjadinya excident pada orang yang aku sayang..uwaaa...
nasib baik tak ada apa²...

Sebenarnya yang nak aku cerita kat sini ada bersangkut dengan entry aku sebentar tadi..

Kalau di ingatkan balik, 6 bulan lepas aku mengantuk sangat²..pastu aku pun cakap dengan seorang kawan aku neh..asal aku mengantuk sangat neh padahal baru pagi..dia kata kalau ikut orang tua kalau kita tetiba mengantuk ada lah tu sesuatu yang tak elok bakal berlaku..tup-tup akak aku call dia baru excident...Nauzubillah..

Semalam pun masa aku mengantuk sangat tu pun aku ada gak beringat..aku baca ayat kursi banyak² semoga tiada apa yang terjadi pada orang² yang aku sayang..tapi bila dah terjadi, semua itu takdir...


Tuhan lagi Maha Berkuasa & Maha Mengetahui..Dia tak kan uji umat dia kalau dia tahu umat dia tak mampu hadapi...amin..

No comments: