Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, September 30, 2010

Tidurku Semakin Indah....

Semalam sangat lah syahdu aku tidur tak ingat dunia, 
sedang asyik layan drama bersiri Siti Kelembai aku boleh terlelap..
mahu tak nyerr sambil tengok tv berkelubong selimut cinta sejatiku itu...weee...~

Sedar² sebab handphone bunyi, lepas tu tetiba pulak terlelap semula..haru sungguh cik lily ni.
Lepas ada pulak hati nak layan Mertua vs Menantu dalam keadaan mata terpejam telinga mendengar..
wahh..kelas kau kan cik lily..sudahnya..

cik embun : weii pompuan akak nak tido dah neh..
            ko nak tido sini ker..??
cik lily  : lah..dah abes ker citer mertua tuh kak...??
cik embun : hotak ko...da ler membute lagi nak tanye...
            dah lah..aku nak tido...
cik lily  : emm..k lah..kiter pun nk tido gak....

waahhh...sekejapan jer aku masuk bilik terus terlelap..sedar² dah azan subuh..alhamdullillah.. :)


**Habis lah kau ni cik lily...kemain nak layan drama w/o 
  satu episod pun terlepas..
  rasanya Twilight series dah start ditayangkan 
  di 8tv..uwaaa..aku da terlepas 1st episod..sob³...

No comments: