Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, September 21, 2010

Salam Lebaran..Syawal ker - 12..

Salam Aidilfitri kepada semua kawan²..jiran² dan yang sewaktu dengannya...
dengan bangganya..cewahhh dah ler lambat ucap Selamat Hari Raya...
huuuuu...sesungguhnya cik lily begitu busy tak tahu apa punca sampai terlupa nak menyapu sawang kat sini..

Aku busy dengan kerja masa iftar haritu sebab nk cover paperwork tak nak bagi bertimbun lepas cuti..hampeh..
sama gak jawab ehh...ada pembantu pun cam hantu tak boleh tolong....

Ni pun dah 3 hari aku mengegehkan diri overtime..terdesakkkkk..kalau tak, tak hingin aku bertapa dalam opis neh..huh....

Japp.....nanti sambung..weee....


Note*
         Selamat Hari Raya buat family tersayang...
         orang tercinta..mak saudara & 
         bapa saudara bagai²..
         Tak lupa juga untuk sepupu sepapat
         aku yang dah 2 tahun
         tak menjenguk rumah aku, walaupun
         kitaorang 1 family every year 
         tak pernah tak sampai
         dirumah mak saudara aku tu....(
         hampeh jerk)
         Salam Kemaafan dipinta..Maaf Zahir & Batin.. :)

No comments: