Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, May 10, 2011

Bila Nak Surut

Entah bila nak surut demam MU menang dengan Chelsea ni..?
pening aku...on9 fb je tak ada lain status yang menjelma..
dah tu, ada menyokong ada yang memburukan, ish..
MU fans pun satu, dah menang tu sudah² lah jangan riak & over sangat..
nampak tak macam aku ni tak suka MU
hahahahahahahaha

Tak cukup dengan tu, siap gaduh² lagi kat wall
apa nak jadi laaa..cuba lah gaduh berdasarkan topik yang menarik sikit
macam kenapa harga minyak naik setahun berkali² tapi gaji hanya naik setahun sekali
kan lebih berfaedah, mudah² ada rezeki naik gaji berkali² jugak
ok..veraaaangan :P




*** Harini perlu lebih fokus kepada segala doc. aku yang belum masuk kotak,
harapkan ada general clerk hampeh

No comments: