Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, May 12, 2011

Malas Nak Layan

Aku nih dah malas nak layan orang lain punya sentap or terasa hati
in case, bila ianya terjadi kepada aku sendiri takda siapa
pun peduli, sekarang ni ADA AKU KISAH..?

Maaf lah yoo, tak kuasa lagi nak melayan..
aku kalau sentap or terasa hati sangat pun aku rela pendam je
tak payah nak buat muka @ canang sana sini.
lagi pun aku sentap or terasa hati tak lama..
hahaha..macam tak tetap perdirian pun ada.

Untuk apa lama²....untuk apa..? menambahkan dosa aku yang sedia banyak ni
boleh lahh..hahah keji betul.
sumber : google


p/s : kadang² manusia ni tak sedar pun telah kecil kan hati orang lain, macam tu jugak aku ;)

1 comment:

Cik Cammy Lia said...

sm lah peel kite jenis sentap tp x amik pusing sgt.. tp ade jenis manusia tu..kalo sentap mmg jelas gile kat muke, pastu kutuk2.. pastu buat pangai cam sial...sakit atiiiiii....