Tabung

My Friends

Thanks

Friday, May 6, 2011

Lelaki Ini..........

Paling aku geram dengan lelaki yang tak tau nak hormat orang perempuan
tak kira lah perempuan itu adik, kakak, kawan, makcik, emak sendiri or etc lah

Bila dah hari jumaat, kita semua tau yang orang lelaki lazimnya pergi solat jumaat
ok..yang perempuan berjimbaaa...
huhu then solat zohor lah kan, tapi ini everyday ok

Tadi, sedang yang perempuan² ni berjimba² kat FB 
disebabkan lunch time ada seorang mamat nih,
udah ler kau tu tak pergi masjid, dah tu masuk 
komen yang menyakitkan hati orang untuk apa..?

Bila ditegur kenapa tak pergi masjid, dimarahnya kita ni kata menyibuk hal dia
kubur masing², dosa tanggung sendiri la bagai..pandai bercakap 
dengan menggunakan akal fikiran yang sangat lah zero.

At least kalau dah kantoi tak pergi masjid hari jumaat nih, 
cakap lah aku tak sempat ke apa ke kan
ini tak menyinga macam dinasour tu apa hal..
maki² habis semua, sungguh tak beradap ok.adoii parah kau nih.

Kalau tak boleh ditegur jangan masuk tanpa diundang..
kau tu tersangat lah menyusahkan orang,
makhluk jenis kau ni kalau orang tak tegur, 
sampai bila² pun camtu lah jugak roman eh..


*** Sabar.....~ ~

No comments: