Tabung

My Friends

Monday, June 28, 2010

Aura Pengantin Tak Sampai


Last week rasanya aku g weeding kawan akak aku (aku peneman jerk) kat Masjid Wilayah, masjid tu lah jugak Dato' Siti Nurhaliza punya majlis berlangsung suatu ketika dulu..
Rupanya sangat lah cantik masjid nih sampaikan cari jalan masuk pun tak jumpa..hihihi

Lari tajuk aku nih..kawan akak aku tuh akad nikah kt situ sebelah pagi jam 11, pastu terus ke dewan untuk jamuan makan pulak..rileks jek aku rasa..tak perlu buang masa nak tunggu malam ke @ next week untuk majlis makan²..

Walaupun dewan tu kecil tapi aku suka lah..environment yang nampak tersangat romantik. Pastu adegan 2 beradik nih berangan  :-

akak aku : buat majlis simple camni best gak kan..??
           kalau aku nak buat majlis untuk 
           makan malam..
aku      : boleh ker buat majlis makan malam kat 
           masjid...?? (keliru jap aku..)
akak aku : entah...tak boleh ker...hahhahaha...
aku      : bongok wehh...dah 2tahun aku dengar 
           dok nak buat majlis tapi hampah
           sampai la ni...
akak aku : plan A tak jadi.......hihi

Ni kalau mak aku dengar confirm tak tidur malam 3 hari termasuk demam sebab anak yang hampir terlajak umur nak kahwin..hahahahha..


No comments: