Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, June 16, 2010

Muhasabah Diri..

Dalam ketekunan bekerja sempat je kita nak muhasabah diri kan..??
Aku selalu buat macam tu..lagi² dikala kita bermasalah..
hurmm..bila dah asyik muhasabah diri time bekerja usahkan di tanya bagaimana cara kerja aku..
alamatnya..memang aku dah sering bawa balik hasil kerjaku yang siap di office ke rumah..

Sebenarnya aku nk anggap ni sebagai diari utama aku, kalo yang bertulis tu sangat lah malas..biasalah kalau dah pegang pen mula lah mata aku nak tutup..ni semua tabiat sejak dari sekolah..sebab tu sekarang kena kerja kuat sebab belajar tak pandai dulu..huhu

Biar je lah aku anggap diari ni tak ada yang membacanya..sebab tu tak ada yang menarik dapat aku tonjolkan kat sini, yang ada hanya lah kisah aku saja..

Mungkin suatu hari nanti aku ingin buka minda ker untuk publish pada orang ramai mana tahu kan...



***
"Tuhan...kau bantu lah aku dalam mengharungi dugaan darimu Ya Allah..jika aku terjatuh kau bangunkan lah aku..jika aku lalai terhadapmu kau hukum lah aku..jika aku tak mampu lagi untuk berbuat apa² kau jangan lah biarkan orang kesayangan aku merindui atau melihatku...aku hanya mampu memohan padaMU.

No comments: