Tabung

My Friends

Wednesday, June 30, 2010

Umurku Masih Panjang

Subhanallah....itu jer lah ayat yang aku lepas kejadian yang hampir buat aku excident..! Kalau tak dah lama aku terperosok bawah bas kilang pagi tadi masa on the way datang kerja, bodoh sungguh driver bas tu dengan selamber langsung tak memandang aku yang tersentak menekan brek sekuat hati, dah ler aku takut kalau² kereta kat belakang hentam aku sebab aku brek mengejut..

Selalunya jalan tu aku akan buat U-Turn secara haram..hihi tapi kalau keluar rumah awal memang aku U-Turn tempat yang sepatutnya, macam mana driver bas tu boleh target aku nak U-Turn kat situ sedangkan aku langsung tak bagi signal untuk belok..ker engkau buta..?? kalau betul aku kena hentam tadi..nauzubillah..longlai lutut aku

Lepas dia buat salah langsung tak ada nak mintak maaf..main berambus macam tu saja..sengal! Kau ingat kau besar aku takut ke..??mentang lah aku cekeding..huh..!

Esok tak nak lagi lalu jalan tu, esok aku akan usaha untuk keluar rumah dengan lebih awal sebab jalan yang lagi 1 tu jauh sikit..huhu....adeh..!

No comments: