Tabung

My Friends

Thanks

Friday, June 25, 2010

No Click² here...

Tajuk macam marah yerk...??ngeee....~
bukan apa aku selalu terjah blog orang mesti aku akan click² berbagai jenis iklan untuk dorang, walau apa pun jiwa nak menolong tetap ada okek...hihi..

Cuma kat blog sendiri jerk tak reti² nk letak ker..??
bukan tak nak letak cuma kemalasan aku tu yang menjadi penyebab tegar gitu.. tak pe lah korang kalau masuk sini tak perlu nak cari mana iklan² yerk, buat masa sekarang aku tak rasa nak letak lagi..tengok ler 3-4 bulan lagi ker..hihi

Tapi aku akan tetap click² untuk korang tau..dulu punya blog pun aku tak ada letak jugak..last² aku delete  jerk..
nak tukar angin lain..huhu

Tunggu lah sehingga penyakin 'R' aku datang aku g register semua iklan tu deh...

No comments: