Tabung

My Friends

Monday, July 26, 2010

Hal Kahwin lagi..!

Penat lah..kalau selalu ditanya hal kahwin neh..siapa tak nak kahwin kan, tapi jodoh tak sampai lagi nak buat macam mana walaupun dah ada kekasih hati..

Semalam..adoiyaiii..! tak tahu nak jelaskan pada parents aku macam mana..aku dah cakap jangan terlalu mengharap..aku tak boleh lah pulak bila setiap kali call akan ditanya hal neh..adoiiyaii.. sakit kepala aku memikir neh..wahai family ku tolong memahami..

Aku bukan apa kalau dah setiap kali call tu bertanya kadang² aku tak selesa then mula lah hilang mood aku bercakap..aku tak nak jadi anak derhaka..kang dah terang² neraka jahanam tempatku...huhu..

Aku dah tak tahu pada siapa aku nak luahkan..nasib baik teringat aku ada diari neh..kekonon memang pun tak ada yang tersangat mengenali diri aku kat sini melainkan kat Facebook..
waaaaaaaaa..................pening..!

No comments: