Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, July 14, 2010

Stress ntah apa²..!


Huh..! dah lama tak masuk sini..bosan dengan kerja yang berkilo² entah bila kurun nak siap..!

Harini aku mengagahkan jugak diri masuk sat kat sini, aku tak tau apa yang aku tengah stress..risau berduyun² datang menerjah kepala otak aku yang dah semakin serabut..Aku tahu apa yang merisaukan neh tapi amatlah sukar untuk aku luahkan..kalau lah aku neh Doraemon dah lama aku cari pintu dalam poket dan ambil pintu untuk aku pergi cari orang yang teramat aku risaukan itu..huhu..
tapi aku bukan Doraemon

Family aku cakap aku neh macam ada satu instinc yang boleh merasakan benda² yang tak elok bakal berlaku (jangan taksub kita hanya umatNYA), macam sebelum neh beraneka mimpi yang selalu aku dapat, selalu gak aku tanya ibuku pasal mimpi² tu tapi ibuku langsung tak bagi komen katanya itu hanya mainan tidur..tapi aku tahu lah dia tak nak aku fikir bukan² sebab aku seorang yang tersangat penakut.!

No comments: