Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, July 1, 2010

Pelakon Winter Sonata Bunuh Diri..??


Terkejut beruk kejap aku tadi baca surat khabar, penyanyi dan jugak pelakon Winter Sonata ditemui mati akibat bunuh diri..?? (dah macam wartawan lah pulak..hihi)
Dalam kepala otak aku dah terbayang pelakon tu yang pakai cermin mata tu..yang nih :-

Bae Yong Jun

Rupanya bukan dia tapi yang lagi sorang tuh tapi aku tak ingat lah nama dia dalam drama Winter Sonata tu, nama betul dia ni pun aku baca tadi jek..ni muka dia :-

Park Yong Ha

Kesian sungguh family dia..stress macam mana lah sangat artis nih..kalau ye pun tak dapat hadapi..
Muka dah ler hensem, kenapa lah tak ada jalan lain lagi..

No comments: