Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, July 1, 2010

July Sudah Datang

imej daripada incik Google yang tersangat blurr..thanks pak incik ;)

Sekejap saja rasa dah masuk bulan Julai, lebih kurang sebulan setengah lagi dah puasa pulak kan..Bulan Jun punya angan² pun tak lepas lagi bulan Julai dah menjelma..apa daa...habis aku macam ni..hihi
Pasal bulan Julai ni aku belum ada apa² agenda lagi tersembunyi lagi untuk dibuat..melainkan satu benda yang aku nak buat dan beli (angan² lagi ni)..haishh..! betul² nak menghabiskan duit yang tak berapa nak ada tu..huhu..habis tu nak buat macam mana kalau dah jadi keperluan aku disaat ini..


**Tengok ler jadi ke tak angan² aku untuk bula Julai ni.. ;)
amin...

No comments: