Tabung

My Friends

Thanks

Friday, July 16, 2010

Petanda Mimpi...??

Serabut dengan mimpi entah apa² malam tadi melalut² terdemam aku dibuatnya..nak kata tak cuci kaki aku mandi sebelum masuk tidur tu..

Apalah benda & petanda aku mimpi ibuku sedang repair keranda yang senget benget aku pun ada kat tepi dia masa tu pastu aku tertidur bila terjaga tetiba aku pulak yang tidur dalam keranda yang ibuku repair tadi tapi aku bukan dalam keadaan berkain kapan lah pulak..

Aku punya lah menangis & tanya siapa entah kat situ kenapa aku ada kat dalam nih dia tak jawab..terus aku terjaga dari tidur masa tu aku tengok jam lagi 6minit pukul 12 tengah malam..masa terjaga tu terdengar lak roommate aku tidur berdengkur lak malam tadi..tak pernah²..tu menyatakan aku masih hidup..hihi (alhamdullilah)

Ni bukan first time aku mimpi pelik²..dalam tahun ni gak aku mimpi aku berkain kapan kat kubur....nauzubillah.. mintak dilindungi daripada Yang Maha Esa...

No comments: