Tabung

My Friends

Friday, October 1, 2010

BLOODY HANDS - Island Hospital warning..!

Dapat email lagiiiii dan lagii....owh..banyak info sebenarnya, yang aku dapat neh sebagai peringatan jugak tau..jom..layanzzzzz... :-

Jika anda melihat seorang lelaki (terutaman India) menaiki motosikal dengan tangannya sedang berdarah mengetuk tingkap kenderaan anda supaya berhenti dan untuk bertanya akan tisu untuk membersihkan tangan yang berdarah. INGAT jangan sesekali anda memberhentikan kenderaan, terus saja drive walaupun dia merosakan kenderaan anda atau memegang erat side mirror..terus juga drive sampai ke Balai Polis berhampiran.

Taktik jenayah ini telah dilaporkan berlaku 40 kes sekitar Seremban, Kuala Lumpur, Shah Alam, Petaling Jaya & Stesen Polis Klang Town.

Mereka ini terutama gengster India bekerja dalam berkumpulan serta sangat berani melakukan jenayah ini bahkan di daerah-daerah padat dimana tak seorang pun akan berani untuk berhenti kereta untuk membantu anda.

Tujuan utama dari taktik kotor adalah untuk merompak anda dan / atau bahkan melakukan perkosaan jika anda pemandu wanita memandu sendirian.


 *** Takutkan..kepada para wanita diluar sana..beware ok..

No comments: