Tabung

My Friends

Thanks

Saturday, October 2, 2010

Sleeping Beauty....??

ihsan dari pakcik Google

Sejak akhir² neh aku kerap betol tidur awal...
kalau boleh lepas azan Maghrib pun aku nak tidur,haishh..!

Tak elok tidur time Maghrib syaitan iblis paling suka umat Muhammad lalai time neh..adoiyaii apa nak jadi kamu neh cik lily..
(tapi aku cakap jer, idak ler teman tidur time maghrib eah..huhu)

Tapi malam tadi aku mengagahkan diri untuk tidak membuta dengan lebih awal..
ada Cik Senah housemate aku tu suka cakap
"..banyak tidur pendek umur..."
owh...begitu bergaya kamu yer kamu Cik Senah berkata demikian...hahahahaha..
semalam layan filem Histria..cam apa jerk,
tak logik sesangat..
padan kau Cik Senah dulu g Cinema kan tengok cerita neh..
huhu



** Dapat tidur memang sedap
Tapi kalau dah kerap boleh jadi bengap.
huhu

No comments: