Tabung

My Friends

Wednesday, October 13, 2010

Cerita Mistik - Part 2

Ok..aku nak sambung balik topik cerita hantu daripada entry yang baru tadi.
Baru aku teringat kawan aku ada copy gambar adik dia bagi aku yang menunjukkan ada makhluk lain yang menumpang dalam gambar tu...huuuuuuu...seram aku
ni gambar adik kawa aku tu..aku dah siap circle objek berkenaan, sebab masa first time aku telek gambar ni aku langsung tak dapat detect mana makhluk berkenaan.

Last² nampak juga bila di zoom..macam mana dia boleh ada kat situ kan...ngeri lah..hiiiiiii.
Kawan aku cakap gambar ni dorang snap dekat Lumut, Perak.
Biasa lah segala jenis jin & syaitan ni tak ada kerja kot noh...? merayau² kacau anak cucu Adam..

ish..mintak simpang lah benda² macam ni....




*** Malam ni pun perlu bersedia dengan bacaan
segala yangaku ingat..haha
yang penting ayat Kursi nahh....
(untuk orang yang penakut cam aku jer kot..hiks)

No comments: