Tabung

My Friends

Thursday, October 7, 2010

Tekek @ Pokke...??Mahal ker...?

Masa aku balik kampung raya lepas kebanyakan kawan² aku sibuk bercerita pasal cicak Tekek @ Pokke neh.
Aku sendiri pun tak tahu apa binatang sebenarnya yang aku tahu Tekek @ Pokke neh sejenis cicak yang sangat pemes buat masa sekarang neh, kekonon cicak Tekek @ Pokke neh boleh buat vaksin untuk penyakit AIDS kot kalau tak salah aku (sebenarnya aku tak sure betol ke tak untuk penyakit AIDS) sebab tu lah tetiba jerk cicak neh jadi mahal kalau dijual..yang aku tahu kalau kita jual berat dalam lingkungan 300g boleh dapat sekurang-kurangnya RM100k..hah kau gilo pokcik kayo neh..hihi.
neh lah kot cicak tu..neh pun aku google tadi,cicak neh ada pelbagai jenis bentuk & warna
neh pulak lain warna.




*** Sebenarnya aku paling takut dengan apa² jenis binatang yang
berkulit lembik & sewaktu dengannya...huhu

No comments: