Tabung

My Friends

Friday, April 1, 2011

Cuci Otak

Aku ada satu tabiat baru untuk cuci otak,yer lah sejak² kepala berserabut nih,
iaitu drive secara perlahan dan menyusahkan pemandu² lain..
alah yang macam topik Hotfm haritu..haha
Best pulak rasa aih, fikiran melayang yang boleh mengakibatkan nyawaku pun melayang.
Memang betul aku buat benda tu, aku terlalu stress dan serabut tak tau nak buat apa,
after office hour terus aku drive sana sini tak tentu hala
(yang pasti aku tau jalan mana aku lalui k).
Since dah tak larat tekan pedal aku decide nak masuk Jusco,
pandang apa yang patut tapi tak beli pun tau pulak sayang duit..
beli pun cereal jer untuk bawak ke office.
Puas merayau dalam Jusco, terpelecot depan McD..kahkahkah..
terus coverline "...hey..i nak Q beli icecream.." huhu lagak queen disitu..
sumpah sebulan aku tak mau masuk McD situ...wallaaaa..

Balik rumah no mood...after maghrib terus debummm....
bangun pagi mata bengkak..owh menangis dalam mimpi rupanya..
hahahhaha ini aku memang selalu terjadi..orang lain ada..?
meh ler kita share...kihkih

2 comments:

anakpakcikali said...

terpelecot dpn mcd??malu-malu-maluuu.....

lilY said...

sitihanisahali
- uwaaaa..tersangat lah malu..
kihkihkih..xpe, xnk jejak sbulan..hihi