Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, April 27, 2011

Panas Hati

Panas betul hati aku dalam minggu ni dengan kawan²,
kot yer tak puas hati straight to the point..ini tak, 
status terasa hati sana, terasa hati sini, macam ni la kawan..?
apa nih..? what the...............

Kalau sakit hati or tersentap sangat direct je la..
kawan² lain pun dah berhari² tanya apa hal
tapi jawapan yang dapat, bahasa kiasan..heii..kamon laaa... 
aku tak minat sastera dulu..jangan nak berkias²..
kalau segala status tu ditujukan kepada aku,
aku terima je..even orang lain sendiri pun tak tau apa kes
Aku sangat senang..selagi aku belum dapat kepastian daripada si 
empunya diri no need to sentap² or berangin sana sini..

Untuk dapat jawapan yang lebih pasti, tanya sendiri..
jangan bikin hati orang lain pulak panas..

7 comments:

Far8 budak baik said...

what the fish..
haha cool k..
okey nye..cepuk je sorang2 hehe..
gurau

Cik Cammy Lia said...

haha lebih kurang je entry kite jom terjahh!!

lilY said...

farid :
- hahaha..nsb baik fish..
masih dlm kawalan..huhu

Cik Cammy Lia :
- laaa..yer ker..?hhehe
ok² nk p terjah.. :D

L.e.e.z.a said...

saba ye cik lily, xmo marah2.. senyum ^__^

lilY said...

Leeza :
- yerr dah senyum dah,kejap jer ;)

L.e.e.z.a said...

jgn gitu dong! nnt cepat tua ^_^ hehe~ bile mau "e" nye nie ;p

lilY said...

Leeza :
- adoii leez...huhu :D