Tabung

My Friends

Thursday, April 21, 2011

Paku Dulang Paku Serpih

Aku nih macam takda kerja pulak kan, story datang dari
Facebook aku bawak datang ke sini..huhu
ya laa Facebook macam² hal kita boleh create, orang boleh tengok, 
boleh rasa apa perasaan kita.
Bagi aku Facebook sekarang langsung takda privacy, 
mana tak nya kita ni private bagi kawan² dalam friend list je boleh tengok 
(maksud aku create friendlist dikalangan para sahabat), 
yang lain² kenal ala² suam kuku, ok laa sebab bukannya tak kenal 
langsung cuma kurang rapat.

Terus lari tajuk aku nih..

Selalu aku terdengar cakap² macam nih 
"...andai suatu hari nanti aku dapat tuttt tuttt tak mau lah aku kasi orang tau lagi² kat facebook, 
malu laa.nanti orang boleh search tengok.." hohoho..
tapi sekarang..yaaaaa walaupun ayat tu dah berkurun berzaman  
aku tetap ingat walau pun dah berlainan intonasi hehe. 
Wahh..Cik Joyah, bukan main kelassss lagi sekarang..
setiap status yang dikeluarkan syahdu² belaka..huhu
Makin lama makin mantap performance yang ditunjukkan.

Tu laa..lain kali kalau sesuatu perkara yang belum terjadi kepada kita 
jangan sesekali menyatakan, Tuhan ni bayar cash sekarang, 
sekejapan yoo nko dia kasi..
(aku ni bercerita pun termasuk dalam kalangan MENYATAKAN tak..?ekekek)



*** Paku Dulang Paku Serpih..Sekarang Nih Kamu Yang Melebihkan ♥♥♥

No comments: