Tabung

My Friends

Thursday, April 7, 2011

Sedih Lah..Terlanggar Anjing

sumber :google

Aku terlanggar anjing, sumpah memang aku tak nampak anjing tu.
Sebelum saat kejadian, time tu traffic light tengah merah, depan aku lori kecik
aku ada lah nampak anjing tu berjalan sebelah kereta aku, bila traffic light dah hijau aku pun slow² gerak sekali terasa tayar macam terlanggar batang kayu daa..
itu tayar depan, bila sampai tayar belakang pulak terus dengar bunyi
"...uweekkk.." *camtu lah lebih kurangnya.

Aku dah gelabah..ni confirm dan sah aku dah terlanggar sesuatu, mat² motor dah pandang² kereta aku dah.
aku jenguk ikut tepi tak ada pulak..ish..jalan slow² ke depan, sekali terpandang anjing tu dah terjelepuk tidur ka pengsan ka waallahualam..*so sorry....aku betul² tak perasan.

Tapi yang aku perasan lori yang depang aku tu first langgar, sebab masa aku follow belakang perasan lori tu cam terlanggar bonggol..emm..nak buat macam mana.

Ni adalah kejadian ke-2 yer kawan² aku terlanggar..first masa aku dapat kereta, anak anjing tidur bawah kereta aku..kiukk beliau disitu..sadis...

Dah 1 hari aku tidur tak tenang, si pakcik kodi jahat tu cakap jaga² kang malam anjing tu datang..
bengong sungguh main²kan aku yaaa..

 Anjing tetap makhluk Allah, kita manusia tak berhak pun nak musnahkan @ membunuh..
kecuali lah terrr..terrlanggar macam aku..sob sob sob -.-"


** Anjing yang aku langgar tu bukan lah secomel picture di atas tu..hikhik..yang terlanggar tu anjing jalanan..

No comments: