Tabung

My Friends

Tuesday, November 16, 2010

Boss..You're Fired..!!

Bencinya!!!
Rasa menyesal tahap Naruto Shippuden dah nih masuk office harini..
kenapa lah aku sihat walafiat harini
(ish..ado lak mintak sakit kn..mengong.!)
kalau tak boleh jer aku terbongkang kat rumah daripada terbongkang kat office dengan kerja yang bangang² turbo..haishh..!

Stresssssss..!! Stresss....!!

Dengan tenang & nyaman aku setel kerja aku, ada jer lah malaun² yang datang menyibuk nak check itu nak check ini..hape ingat aku doktor ker...?

Kalau esok² ker nak check tak boleh ker
(sebab esok aku dah start holiday..yeaa..!)
benci kamu seribu juta kali benci lahhh...!! grrrrrr

Boss aku pun sengal tahap Naruto Shippuden jugak semua kerja nak cepat.! kalau gaji i pun u naik dengan cepat lagi bagussss....baru lah i lebih lebih dedikasi..hiks..


Boss...!! You're Fired...get out from here...!!!!



grrrrrrrrrr.....!! kakakakkakaka....
kalau boss kau pun kau boleh pecat siapa nak bayar gaji kau cik lily oittttt...ish
-
-
-
-
-
-
-
-
-
ANGAN² MAT JENIN JER LAH KAU...hiks

No comments: