Tabung

My Friends

Thanks

Saturday, November 27, 2010

Dapat Tag lah pulok

Salam petang yerr...
wahhh..baru bangun dari mimpi.kihkih
Okeh..
ni dapat Tag dari Cik Bella
moh kiter selesaikan ^_^

1.Ape benda paling penting dalam hidop korang?

~ duit


2.Benda terakhir korang beli guna duit sendiri?

~ perfume kete (baru jer beli tadi)


3.Di mana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nanti?

~ padang sekolah..tema : back to school..sume yang datang kena pakai baju sekolah


4.Adakah korang sedang bercinta sekarang?

~ korang rase..?huhu



5.Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

~ selagi perkataan cinta tu sah diguna pakai



6.Dimana korang selalu jumpa kekasih korang?

~ malu lah gtau..haha


7.Novel/buku/majalah terakhir korang beli?

~ In Trend edisi Julai 2010



8.Apakah nama penuh korang?

~ lilY..bukan name sebenar..huhu



9.Antara mak dan ayah korang, mane yang korang lagi mesra?

~ 2-2 pon sama


10.Namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup?

~ arwah abg aku...xsempat bermanja



11.Adakah korang basuh baju sendiri?

~ iyer ler..sambil dibantu oleh cik mesin



12.Di mana tempat yang korang betol2 nak pergi?

~ Gua Kelam kat perlis..



13.Pilih salah satu, peluk atau cium?

~ xleh...haram! hahaha



14.Beritahu 3 perkara tentang orang yg tag korang.

~ gegurl
~ sempoi
~ gedixxxxs..kihkih :p



15.Lima benda korang sangat syg dlm hidup korang.

~ kete cumilku
~ GPS
~ sandle nose grey
~ Gadis Semasa
~ FB


16.Lima lagu korang suka dan selalu dengar.

~ to be with u
~ i will come to u
~ there she goes
~ sua suey kemoning
~ yang mana satu idaman kalbu


17.Bile tarikh lahir korang dan sambut birthday kat mana tahun lepas?

~ 17th May...hauhauau bezday mak aku..sambut kat rumah family


18.Tiga org blogger korang nak tag.

~ cik Leez
~ cik drunbella
~ cik farah anak pakcik nordin



19.Cerita sikit pasal blogger2 yang ditag

~ sempoi & segala mak nenek sume dorang nak citer..hakahakahk :P



huh..!!
habis jugak akhirnya..
cam jawab soklan pekse weii...
huhu..

cik-cik jelite sekalian..sila jawap pulak nah...
hahahahha







2 comments:

Leez LoOr ;p said...

cik lily.. mekacih tag;p sy dah jawab tag kamu dah lame daaa~ lupe mau ucap tQ ^_^

LilY said...

Leez LoOr :
hihihi...sy pon da lupe...
xpe²..most welcome ^_^