Tabung

My Friends

Thursday, November 11, 2010

Tak Sedar Diri


Tengah² harini mood aku memag dingin kalau ternampak muka si mamat yang memang aku menyampah.. (ops..! bak kata BFF aku jangan nyampah sangat nanti jadi sayang..)
keji ok..! huhu

Sambil² dok pikir apa lah menu aku nak melantak lunch jap g, tup² naik email ni...
hahahahahaa....title kat email tu "Resign Jer lah makcik" tapi aku nak tukar, tak sampai hati nak panggil makcik....................aku nak buat title baru "Nenek Tak Berapa Sedar Diri" muahahaha..keji kan aku panggil camtu,hihi..

Tengok gambar nih :-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


hahahahahaa...sekarang korang baru tahu kenapa aku tukar title lain..
weeeeeeeee....~



*** Harus lah nenek ni resign ok, bagi chance pada golongan muda untuk rebut jawatan
dia pulak...hahaha

No comments: