Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, November 16, 2010

Salam Aidiladha & Selamat Bercuti...!

Salam petang ya...
Orang lain dah sibuk ucap Selamat Hari Raya bagai aku baru tergedik² yer..kihkih
i busy okeh td..boss aku ler tu dah tahu aku nak on leave banyak pulak cekadak suruh buat itu ini..benci tau..!

Okeh...
terima kasih yang sudi menyinggah ke pondok buruk aku nih, aku sedaya upaya dengan kuasa kuda & unta kalau boleh nak berbalas kunjungan korang..thanks again!

Nah ambil lembu..lapah sorang sikit yer
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

comel sangat nih nak buat korban..kihkih
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hakahakhak.macam mana lah lembu seksi ni boleh sesat kat sini
(ini jangan di lapah tau..bahaya..!)
ngerriiiiiiiii ler..haishh

Apa ker hal lah kamu ni, petang² yang suram & sejuk boleh pulak tempek gambar lembu seksi nih..
hahahhahahhahahahah.... ^_^











***Selamat Hari Raya Aidiladha...
(rasa cam banyak pulak n3 aku untuk harini..hihi)







2 comments:

Ogy said...

tak terlambat lg kan nk ucapkan selamat ari raya aidiladha..byk dpt daging...bg kat maam sket..hik3

cik liLy said...

mama :

lambt sikit pon xpe..
penin asik mkn daging ^_^