Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, November 25, 2010

Menunggu Detik Angka 5

yuhuuuuuuuuuu...
tak sabar rasa ehh nak tengok Hoki jap g...
ish..tak senang aku buat kerja hari ni asyik pikir nak balik jer...
uwaaaaaa....
dari pukul 9 pagi tadi lagi dah pikir pasal pukul 5..
kahkahakah...
keji betul perangai..

Dah tahu nak balik awal kelam kelibut bersilat wusyu bagai buat kerja.

penat weiiiiiii...kerja dah ala² Manager tapi rupa jer tak ada..
hahahahahaha

Jangan lupa tau (aku repeat lagi nih..) tengok hoki petang karang
MALAYSIA vs PAKISTAN

Mana lah tahu untung² Malaysia bawa pulang Gold kan..
hope so...

Aku repeat lagikkk...jangan lupa tengok..
jangan tak tengok...
(jangan muntah dah ler aku asyik dok repeat jer..hahahahaha)





***Kalah menang adat permainan..tapi siapa yang nak main untuk kalah kan...?huk³

No comments: