Tabung

My Friends

Monday, November 15, 2010

Takers vs Unstoppable

Semalam outing yang tak di duga sebenarnya,
aku memang tak ada plan apa² pun untuk weekend hari tu,
tapi yer lah kita kan manusia biasa yang hanya boleh merancang yer dok..?
hihi
Okeh..

Last week memang ada plan nak g cinema tapi hampeh tak tahu movie apa yang sedang ditayangkan.
Last² aku yang buat pilihan nak tengok Takers,
huhu..ni lah yang dikatakan hemtam koromo
(betul ker ayat nih..)


Best gak movie ni walaupun dorang perompak tapi semangat setiakawan memang superb..tp kannnnnnn hero yang aku minat tu mati lah pulak..huhu..
(lagi tak best sebab tengok kat Leisure Mall, Cheras..GSC pulak tu!! i dont like..)

Dan petang semalam pulak disebabkan hujan tak boleh nak gerak g dekat kereta, kiteorang pun layan lah movie Unstoppable nih..
(ni tengok kat TGV Cheras Selatan,baru lah syaduu..hihi)



wehh..memang superb best dowh..! huhu..starting sampai last² minit movie nak habis pun terasa berdebar movie nih, ye lah cerita pasal keretapi kan..
sekali berdesup keretapi bergerak laju aku menjerit terkejut..hahahahah.aku sorang jer terkejut rupanya..hihi
(malu aku disitu..nasib baik tak ada nampak blusher²..ekekekek)

Kawan² segenap alam sekalian, tak rugi woo kalau korang layan movie nih.. hihihi



*** Pecah rekod seminggu sekali layan movie..ranap poket..huhu

No comments: