Tabung

My Friends

Thursday, November 11, 2010

Puas Hati

Lega hati & lapang dada dengan segala jenis beban harini. Dengan beraninya habis semua kisah aku time school dulu aku cerita pada kawan aku..huhu..thanks Ana!

Dah lama aku simpan segalanya tapi harini, hureyyyyyyy...! semua bersepai,ngeh³...

Banyak gila cerita aku rupanya, aku dulunya dianggap sebagai anti lelaki sebab sesiapa yang tangkap cintan dengan aku semua aku tak terima, reject hidup²... (wahhh..kekonon cam ramai sangat lah tu,pada hal tak lawa aku ni..huhu).

Aku reject bersebab weii, aku tak dapat lupa first love lah katakan pada hal aku yang mintak clash dulu..huhu.. rasakan kau cik lily, ngeh³....
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Tapi sekarang ni hati aku dah berbunga riang..wink³..! dah 5 tahun hati aku telah diisi..hihi..

Alhamdullilah, Tuhan telah pun bukak hati aku pada insan tuttt..tutt... ^_^
hahahahahha

No comments: