Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, November 16, 2010

Tuan Pondok Buruk Bercuti 5 hari...

Kepada umat² sekalian..
beta dengan ini mengumumkan bahawa beta akan bercuti dari ber blogging selama 5 hari..
yeaaaaaaahhhhaa...!!

Tak akan ada sebarang entry yer selama 5 hari nih..
kalau ada tu maknanya ada orang pecah masuk pondok aku nih
(cepat² report en.pulis tau..haha)

Syahduu owh dapat balik kampung..jeng..jeng..jeng..
lappy kasi tinggal dekat itu rumah..dok diam²
tak rela aku mengusung..aku hanya berbekalkan broadband
(untung² sepupu sepapat aku bawak balik lappy dorang..hiks..)

Good bye Kuala Lumpur
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Pulau Langkawi here i comeeeeeeeeeeee...ngeeee...~



Langkawi ni kampung kelahiran my mum..
dah berapa tahun tak balik beraya sana,selalu raya kat rumah kiteorang jer.
Dapat balik time Aidiladha pun dah okeh..
"Bersyukur lah nak.." hiks




*** Tadi masa aku tapau untuk lunch ada abang tu pesan barang mintak aku tolong belikan..
uwaaaaaa....aku dah lupa nama barang tu...
dah lah aku tak ada no.fon dia..

habisssssssss aku...

No comments: