Tabung

My Friends

Thanks

Monday, November 15, 2010

Kebosanan Di Pejabat

Perkara apa yang patut anda lakukan apabila bosan di tempat kerja

1) Membunuh beberapa ekor lalat

2) Menempatkan mereka dibawah sinaran matahari hingga kering selama satu jam

3) Setelah mereka kering, ambil pensil & kertas..
imagination apa yang perlu anda lakukan pada mereka.


Ini adalah contoh yang terbaik :-






Nih mesti kerja orang² yang memang dalam tahap kebosanan yang agak terlampau..haha
aku pun tak terlintas nak imagin sampai macam nih..

Kalau aku lah kan, sudah semestinya aku nak draw muka Officemate yang paling aku menyampah..huhu...baru tragis dowh..hahahahahah (gelak guling²)



*** Bagus betul sekali sekala stress buat kerja dapat email macam nih..
uewwww... ^_^

4 comments:

Danial Ikhwan Jaafar said...

hahaha memang lawak habis aa yang ni. memang banyak masa di tangan sampaikan boleh hasilkan karya sebegini rupa! =D

cik liLy said...

D.I.J :

org yg wt ni mmg sengal kn..hihi
kreatif ya amat.. ^_^

beLLa said...

LOL!
kreatif betol ;p

cik liLy said...

beLLa :

haha..they so cute ^_^