Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, December 29, 2010

10 - Tentang Kawan

1) Kawan bukan seperti main futsal - Mula² kejar dah dapat sepak
2) Kawan bukan macam main skate - Mula² gosok pastu pijak
3) Kawan bukan macam main ragbi - Mula² tangkap dah dapat tendang
4) Kawan bukan macam pampers - Lepas pakai, buang
5) Kawan bukan macam barang kemas - Masa baru beli pakai, dah sengkek gadai
6) Kawan bukan macam pelangi - Hari cerah tak ada, hujan gerimis baru muncul
7) Kawan bukan macam kereta - Rosak sikit jual, ambil kereta baru
8) Kawan bukan macam Chipsmore - Kejap ada kejap tak ada
9) Kawan bukan macam bank - Bila dah tak ada duit, pergi ambil kat sana

Lagi...?


10) Kawan tu macam kamu lah - Kalau saya mesej kamu akan teliti sampai habis


Yang penting..kawan sentiasa menghadiahkan senyuman kepada kawan²nya...






7 comments:

zazaw said...

so saya kawan awk ni
nah saya senyum
:)))))
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA

LilY said...

zazaw :

thanks zazaw..
so sweet (^_______________*)

ieMa ackLes said...

sebab saya kawan kamu...
saya nk tinggalkan jejak kt sni..
:)

LilY said...

iema ackles :

thanks dear..
here i come.....
ekekekke (*_________^)

al_hakim said...

As salam..
bagi saya kawan bukan seperti sahabat..ade beza kan..=)
nice entry..

IllianaHidayah said...

nice!
kawan yang menghargai kawan akan pegang prinsip.. "kerna dirimu begitu berharga".. :)

LilY said...

al_hakim :

yer betol..
sahabat lain maksud tersirat (",)


lllianaHidayah :

haha ! ngam..
"kerna kawan² buatku bahagia"