Tabung

My Friends

Saturday, December 11, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah

Korang dah layan movie nih..?huhu
aku baru jer tadi layan..
apa boleh aku cakap..SUPERB !
hahahhahahha..
apa korang ingat cerita Mamat Khalid tak ada class ker..?hihi

Not bad...
wakakakakkaka.. !!
sakit rahang aku asik ketawa tengok cerita nih..
adoiyaii..penuh panggung tuuuu..

mula2 pakcik kodi ajak layan movie ni aku agak down..
dalam hati "...alorr,cam ler xder citer len.."
hehehehehehe... !
tapi aku ni jarang ingkar..aku layan jer..hihihi


owh Kak Limah...kau sangat class okeh..
hahahahhahahah.. !!

make up hantu Kak Limah idak ler seram pun
tapi cara dia tu buat aku seram..
duduk tepi beranda lah..atas tangga..
uwaaaaaaaaaa....

Awie dengan Johan Raja Lawak memang best..
tetiba aku rasa tak rugi layan movie nih..
hahahhahahaah..

ada tagline yang aku tak boleh lupa
"...ceciter ceciter..."
wakakakakkakaka.. !






*** TGV punya tiket dah naik harga..geram betol couple seat RM14
kalau GSC baru RM10..gilos cekik darah

15 comments:

Phantom said...

Wahhh

Nak tgk tapi x tgk2 lagi

lilY said...

Oreo :
g tengok...best !
xpe...baru jer d tayangkan..
^_^

Anonymous said...

wahh. sakan naaa

lilY said...

fatynadia :
biasa2 jer..hihi ^_^

ijatnuar87 said...

tengok trailer pom dah pecah perot,hehehe...

Mummy-Zerry said...

tag line ceciter tu dr zombie kg pisang lagi.. ngee

aliza zeke said...

tuuulah mmg cekik darah tiket rm14.
x puas ati gak.ngeh3

tomatokering said...

wahh~ cam best :)

lilY said...

ijatnuar87 :
haha..yea² betol tu ^_^

ann :
hehe..yea ker..?
sy xingat lah..g pon xminat citer tu..
hihi

aliza :
hah.. ! tau xpe..
memang mencekik & tercekik lah kite

tomatokering :
best owh..
huhu.....

kata kila said...

nk tgk citer ni :(

lilY said...

kata kila :
pegi lah tgk..
best owh..hihi ^_^

Mohd Syaril said...

bro gsc seat biasa pun rm14 laaaa, kome tak pahem nape naik harge tiket

lilY said...

Mohd Syaril :
yea ker rm14..?
emm..pelik gak
last week sy masuk bru rm10 jer

fyna ahmad said...

besh e?
nih yg teringin nk tgk gak...

lilY said...

fyna :
yea fyna...
sangat best..huhu