Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, December 22, 2010

Lagi....Mempersendakan Wanita Bertudung !



Assalammualaikum & Salam pagi untuk korang yang sudi datang sini yer

Nih ada lagi satu masalah para remaja di Malaysia (bukan semua yer..segelintir)
tak tau nak cakapa apa 1st time aku tengok video ni apa boleh aku katakan
hanya menggeleng kepala kiri ke kanan, kanan ke kiri.

Tak guna kita maki hamun bagai..apa yang nyata,
kita berdoa ja dorang kembali ker jalan yang benar..
mungkin bagi mereka ini sekadar gurauan..
alah ! darah muda..yang ingat hanya keseronokan
sensitif sikit dik non ! serata dunia tengok video nih...

video ni memang blur...




*** Takut nak mengata orang, satg mai balik kat aku..huhu mintak simpang lah nah

10 comments:

Cik HaRiZa said...

lempang gak kang pompuan dlm video nii...
ish2...
agak2 laa...

LilY said...

Cik Hariza :

Sabaq²..hehe
depa ni memang melampau

Hazwan Hakim said...

ish2..wanita camni la prosak bangsa...bahaya kalo die duk mengaja adik2 len..

run aziluz said...

lagu tu ada betulnye kan *lagu feveret kot*
tapi budak2 yg buat video ni, x patut ah. kalau aku malu kottt nak buat macam tu.

LilY said...

Hazwan Hakim :

itu yg kita takut..
nanti jd ikutan pd yg lebih muda


run aziluz :

mungkin dorang buat ni sekadar
gurauan kot..tp dah tersebar pulak

taz said...

Astaghfirullah..

Cik Moon said...

hmm..betol tu... nak maki hamun pun xguna.. yg penting sama2 laa kita doakan semoga dia kembali ke pangkal jalan yer..

LilY said...

cik moon :

amin ^_^

fatin hanani said...

mmg trok perangainya..
naik skit hati tgknya..
haihh bloh cm tu plak

misz blur dan celaru said...

yup...
mimang teruk perangai...
harap muka je cantik but TADAK OTAK!!!