Tabung

My Friends

Thanks

Wednesday, December 15, 2010

Semoga Diberi Hidayah

Picture ni dah lama sangat dalam folder aku
tadi mengodek² nk delete apa yang patut baru perasan picture ni.

Nak maki pun tak ada guna, kita pulak yang berdosa
Semoga dorang ni diberi hidayah menuju ke jalan yang benar & diredhai Allah kelak
amin....

6 comments:

cik faez said...

ni gmbar pasal apa ..

LilY said...

cik faez :
xpernah tgk ker gmbo nih..?
cube tgk betol²....

cik faez said...

xpena tgk .. kt cni baru nmpak ..nape ngn gamba ni .. sy perasan gak kt bwh tu ada org sujud ..nt kt ats skli ti father kn .. ni sbnrnye gmbr pasal apa .. ?

Sepi tanpa mimpi said...

semoga mereka ini menerima hidayah Allah!

Aisyah humaira said...

ish..
troknye..
ya pun,jgnlah sampai menghina islam macm tu sekali...
hm..

Payche said...

cukup menghina islam mereka ini!!