Tabung

My Friends

Tuesday, December 21, 2010

Perempuan & Legging

Pernah nampak perempuan muslim pakai macam gambar diatas nih..?
emm..aku selalu nampak !
Gambar ni aku dapat kat FB..yer, member aku tag..
ekekekekekekek !
aku tak kisah pun..ini juga sebagai peringatan buat aku kalau² suatu hari aku terleka..
iyer dok..?

aku pun baru start pakai tudung jer..
sebelum nih segala jenis legging semua aku layan tapi sekarang tak do lagi dah
sekali sekala kena tarbiah dengan pak cik kodi agak best..huhuhu

andai ada yang terbaca @ terasa mengenai gambar ni..
aku lilY bukan nama sebenar (hihihi) ingin memohon maaf yer..



*** Renung²kan & selamat beramal..pisss !

13 comments:

♥ zuai™ ♥ said...

huhu da ramai da buat macam neyhh , fashion semasa la katekan ==''

Amy Abdul Rahman said...

fashion kan, dorg nih main redah je. kalo kaki cantek takpe gak HAHA :D

Miss b said...

ahahahha

pakai kt rumah je la. hihi

Miera Hassan said...

betul2..hentikan la fesyen cmni..nmpk xsenonoh..legging tu kalau terasa nk pakai sgt, pakai jela kt umah..tak yah nk dok tayang kaki..

nice sharing..suka..mengingatkan manusia dapat pahala.. ^_^

lilY said...

yerr..
sokong korang semua..
pakai legging hnya d umah.
hehehehe..

tp tiada paksaan drpd lilY yer..
hihi

Unknown said...

Kesimpulannya, kalau Islam ikut cara Islam.. :)

lilY said...

Shaheila Malek :

yer betol..
tepuk dada tanya selera (",)

nurul hafizah said...

x senonoh je rupa kan??
atas tutp,tp bwk mcm nk x nk je tutup.. =)

lilY said...

nurul hafizah :

lain orang lain caranya..
antara betul ng x betul jer kan..

n.hasleena said...

Salam...
Tahniah Lily perkongsian..Adalah satu kewajipan utk saling mengingatkan...

lilY said...

n.hasleen :

mekasih (",)

MiszMaryaNe said...

haaa,
btul3, mne bley pkai tu..=)

lilY said...

MiszMaryaNe :

ikut trend nih..hihi