Tabung

My Friends

Monday, December 6, 2010

Ngangkung

itu jer lah title aku harini..
pening ng weekend yang lepas
banyak program yang aku plan tak jadi..uwaaaaaaa..
apa boleh buat..kita manusia kan..emm..
so..weekend aku menonton wayang lahh..
huh.. !
Ngangkung..

emm..ni semua disebabkan member aku cakap best..
yer..dia cakap best daripada movie 2 Alam..
of coz lah kan..hahaha sendiri mau ingat lah babe.. !
akibatnya...
movie ni bagi aku biasa² ja lah..idak ler best superb² kan..
lawak..?ok lah..
seram..? emm..ada part yang aku terkejut..
pakcik kodi tu siap tutup mata aku lagi weeii...
hahahhahahampehh aku tak takut pun..huhu.

dan...
semalam cik senah ajak tengok Aku Tak Bodoh esok hari

tengok keadaan lah..kot yo² or jer cik senah tu kan...kihkih
tapi yang paling aku risau pakcik kodi ajak aku tengok movie 2 Alam..
hah nko.. !


sumpah tak tau camna nak tolak tak mau tengok..ngeh²..
tapi kalau u belanja i follow jer...kuang³..





*** semalam p Alamanda then masuk fitting room...
wahhh...menjadi weii bawak hp tau...
ternyata fitting room kat Alamanda xdak hidden camera..

gigih aku buat experiment...hahahahaha

2 comments:

ijatnuar87 said...

ahak...dh tgk gk ngangkung...byk sedih dr kelakor la...tgk kat alamnda gk,hehehe

lilY said...

ijatnuar87 :
ha'ah..
byk sedih..agak touching lah kn..
huhu