Tabung

My Friends

Friday, December 10, 2010

Kembali Normal..

Assalammualaikum..
Selamat tengah hari yer..

sebenarnya aku tak tau nak mula ayat untuk entry hari ni..
ekekekkeeke... !
gasak lah labu...

Ni pun aku baru jer balik dari interview kat Putrajaya under SPA..
alhamdullillah..
segala lancar tadi..gelabah tak ingat dunia..
hahahahaha.. !
bak kata ayah aku tadi dok bawak perangai loklaq masuk bilik interview..
kihkihkih.. !

Dan semuanya pun dah kembali normal
pasni baru lah boleh jenguk blog kawan-kawan
dah hampir seminggu aku dok study pasal interview ni..
letih owh..kalau interview swasta gasak lah aku main hentam jer..

harus lah aku berdoa mudah-mudahan dapat..
habis semua orang aku mintak doakan pagi tadi..
cuak punya pasal..

Kalau hampa semua nanti dapat interview tu
make sure tengok berita, baca surat khabar nah..
nahhh..betol2 isu semasa yang ditanya...
huhuhuhu...

Okeh..
i nak rest sat nah sambil buat roadblock kt chatbox hampa..
hehehehehehehehe... !

6 comments:

WAHIDA ALIAS said...

semoga anda dpt ape yg d hajatkan.yeay!!

lilY said...

wahida alias :
thanks dear..amin ^_^

aliza zeke said...

nie interview yg pembantutadbir tuu kew?
saye ade dapat gak,tpi jaohlah nak turun putrajaya lik.
lagipun xtahu katne tmpt interview tuu.

papepun saya doakan kejayaan awak :)

leeza said...

moge berjaye, doa byk2 , solat hajat jgn dilupekan ;p sy pon penah g intrvw under SPA;p

mira_nas said...

baru interview eaa... good luck la~

lilY said...

aliza :
lorr..rugi xpegi..
ramai giler..
byk jawatan...

Leez LoOr :
yea2..thanks dear ^_^

amira :
thanks amira ^_^

mekdonel :
insya'allah..nti sy visit..
tq..