Tabung

My Friends

Wednesday, December 1, 2010

Ibarat Cacing Kepanasan

Assalammualaikum...
Selamat tengah hari..??
dah lunch..?
aku jarang lunch..aku suka terperuk dalam opis
malas nak keluar pastu nak cari parking lagi...
buang masa bagi aku..
ahaks...!!

Aku tak ada hati sebenarnya nak update hari ni...
tak ada apa pun nak dikongsi
emm...

Tapi rasa meluat pada something...
kelakar ng someone..

Kenapa sukar nak mengakui kita berpunya...?
faktor...?
1) malu ker..?
2) jatuh saham..?
3) buaya darat..?

emm..jangan lah camni..
jangan biarkan sebelah pihak jer bertepuk sebelah tangan..
tak baik untuk hubungan..
aku bukan hebat sangat dalam hal hati & perasaan ni tapi sikit tersentuh jer..
kuang³.....

yes..
something stupid lah kalau kita bercakap tanpa usul periksa..iyer dok..?
emm..camtu lah aku..
tak cakap kosong..bukti ada..
jelas lagi kan ternyata...
nak aku suluhkan ker..?
kang 1 alam tau pulok...aku bukan camtu okeh..!
bila ditanya kenapa perlu mengamuk..?
idok ler aku kisah hal kamu..

Cerita sebelah kau kebangbung² single mingle..
tapi sebelah sana...
kebangbung² kesana sini ng si dia..
huh..!
sadis aku.....manusia oitt manusia

Kalau benda tak betol jangan jadi cacing dalam kepanasan..

well....

i dont care about u anymore
blah³.......




*** Aku lagi ready kalau kamu katakan aku menuduh tanpa bukti..euwwww....!
mood : agak down ng manusia hipokrit....

10 comments:

Din said...

itu maknanya dia tak ikhlas dalam bercinta..

lilY said...

Din :
maybe lah..
tp kesian gf die owh..
emm...

QillaRedz said...

tak paham kan org mcm ni, kononnye single padahal dah belambak awek/balak :DD

lilY said...

shin chan gurl :
yea..mmg sgt xphm..
hihihi
kejam owh..

noa said...

siapakah itu?? jeng jeng jeng

James Buns said...

hahaha..

terperap kerna parking..

sadis..

situasi sama mcm offis gua..

:D

visit.& compelin.

:D

aizat912 said...

biase la tu... segan nak ngaku... tp kesian la kat org sblah sane..
pling x best klau dah kantoi masih nak mnipu.. x best

lilY said...

nora :
ada lah..hihi

James Bun :
yea²..cari parking sgt meluat..
hahaha

aizat912 :
sgt kesian lah..
sne cni citer psl bf die tu..
emm...ibarat menegakkan benang yg basah

Mya Amyra said...

ciann la gf dy

lilY said...

Cik Mieyrarif :
sangat kesian..
selalu gf dia update status msti citer hal dorang..
emm...