Tabung

My Friends

Monday, December 13, 2010

Cik Senah Punya Problem

Cik Senah nih dah 5-6 hari asik
tanya aku 1 soalan nih.

Cik Senah : "....weii, kalau kau kan diberi pilihan macam ni?"

(A) Tak ada rupa, sedikit gemuk & pendek kata 3B.. tapi kerja ok
(B) Rupa ada tapi kerja biasa² jer..


Aku : "...pilih jer lah yang kau suka apa susahnyerr..."
Cik Senah : masalahnyer 2-2 aku suka..haha

Aku : "..gile mung nih..xkan lah 2-2 pun kau rasa berdebar..?"

Cik Senah : "kalau aku pilih yang A nanti orang kata
aku mata duitan sebab muka x ensem tapi poket hebat..
kalau aku pilih B pun nanti orang kata aku ni
nak yang ensem jer pulak..

confuse..!!"

Last² aku yang pening..
tak tau nak jawab apa lagi dah..
sebenarnya bagi aku problem ni senang jer..
cam aku dok cakap kat Cik Senah tu lah..
buat apa nak pikir orang yer dak..?
kau yang akan bahagia nanti..haishh.. !

Cik Senah oitttt...
senang cerita kau sembahyang Istikharah
mohon pada Tuhan semoga dia buka pintu hati kau untuk memilih..

Semalam pun Cik Senah ni balik jer dari dating selama 12jam weii..
fuhyooo...gilos ! haha
dia ada gak tanya aku soalan lagi tapi aku tak berapa jelas
sebab aku tengah fokus main game..
ngeh³..
xpe² esok lusa dia tanya lah lagi tu..

8 comments:

apek poyo said...

apo la cik sonah nih...kalau den,, den pilih kasih..wakakkakaka

lilY said...

apek poyo :
cik senah ngh cari kekasih lah
hahahaha.. !

zazaw said...

pehhh 12 jam datinggg

lilY said...

zazaw :
ha'ah..
12jam cik senah tu dating..
xtau lah kemane berjalan..
hihi

Bella said...

sian cik senah ni..haha...

lilY said...

Bella :
hihi..
yea..cik senah dalam dilema..

. . . h u s n a . . . said...

err... pilih yg mne suka :D

lilY said...

husna :
yea..betol tu
hehehe..sy sokong !