Tabung

My Friends

Thanks

Monday, December 27, 2010

Sayu

Sayu..terkedu..terkejut..
dengan segala hal yang terjadi hari ni, banyak kerja aku terbengkalai..
jasad jer ada kat opis..jiwa aku melayang²...
tak ada tumpuan yang boleh aku bagi..
emmm....

Perasaan yang sama last year datang balik
mudah²an fikiran aku tak akan melayang esok macam yang terjadi hari ni

aku memang suka ikut hati & perasaan
itu terbukti..disebabkan itu siapa aku sebenar amat jelas korang tak dapat tahu..
kihkihkihkih..

2 comments:

uncle said...

awat jadi lagu tu? ini mesti ada apa -apa yang menggangu jiwa raga kamu ni..sudi kah uncle utk membantu?

LilY said...

uncle :

yea²..kawan baru meninggal dunia..
sedih..
mudah²an dia tenang disana..
thanks