Tabung

My Friends

Thanks

Tuesday, December 14, 2010

Isu E-Code (Lemak Cik B)

Snek ni siapa yang tak pernah makan..?
aku..? confirm aku mengaku pernah makan, tapi dah beberapa tahun tak makan
sumpah aku tak tahu snek ni terdapat
E-Code lemak cik B.
punya lah kurang pengetahuan..hehehehehe.

Yaaa..sekarang ana sudah tau lah..
aiyoo..yang dulu² zaman kanak² ribena makan sudah jadi darah daging owh..
owh..patut lah otak aku sedikit lembab..
ni semua kerja kau yer cik B..
dasarrrrr */>@%#.. !!!

Nih ada list E-Code (Lemak Cik B)
yang ni kena sentiasa ada dalam handphone..
standby babe !

MULSIFIERS E-CODES FOR PIG FAT

1) E 100 16 E 280 31 E 434 46 E 482
2) E 110 17 E 300 32 E 435 47 E 483
3) E 120 18 E 301 33 E 436 48 E 491
4) E 140 19 E 325 34 E 440 49 E 492
5) E 141 20 E 326 35 E 441 50 E 493
6) E 153 21 E 327 36 E 470 51 E 494
7) E 160 22 E 334 37 E 471 52 E 495
8) E 161 23 E 335 38 E 472 53 E 542
9) E 210 24 E 336 39 E 473 54 E 570
10) E 213 25 E 337 40 E 474 55 E 572
11) E 214 26 E 422 41 E 475 56 E 631
12) E 216 27 E 430 42 E 476 57 E 635
13) E 234 28 E 431 43 E 477 58 E 904
14) E 252 29 E 432 44 E 478 59 E 920
15) E 270 30 E 433 45 E 481








9 comments:

Sha Shakina said...

information yg bgus. nasib baik la da lama tinggalkan zmn mkn snek ni. hehe.

LilY said...

Sha Shakina :
itu lah..sy pon betol² dah lama
tinggalkan..

auny ngehngeh :D said...

if im not mistaken, hmm. cadbury pon ada :(

LilY said...

auny ngehngeh :
yea..sy pon dah perasan
ade E-code i kat cadbury..

honeyvsbee said...

uit...dulu suka sangat sekarang dah tak makan lah sebab sikit jer kalo beli tak puas hati..lg pun malas ajar ank makan benda bebukan nih..\

LilY said...

honeyvsbee :
betol tu..
jgn ajar dorang mkn..
g pon cikedes ni xbgs utk otak..
heeeee...~

Sepi tanpa mimpi said...

dulu sangat suka ROTA NI. tapi dah bertahun tak makan. hee

auny ngehngeh :D said...

lily , nak copy code buleh ? tapi untuk simpanan sendiri jepp ;)
can huh ?

LilY said...

auny :
amik lah..
xpe..hihi ^_^