Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, January 20, 2011

Andai Menangis Dapat Menyelesaikan

ihsan google

Andai menangis tu dapat selesaikan segala problem, aku rela menangis 24/7.. 
tak berdaya nak menanggung.
alangkah best kalau segala problem tak perlu diselesaikan.. 
biar jer macam air bergerak mengikut aliran.
Nak ajer aku ibaratkan diri aku macam tu..tak nak buat apa².. 
dok diam² tak nak fikir, tak ada lah bersarang dalam kepala.
Lagi fikir lagi serabut.. makin serabut terasa nak menangis.. 
selagi menangis terasa macam insan lemah.

Tuhan tak akan uji kita andai dia tau kita tak mampu nak mengatasi... 
tapi bila dah terlalu lama rasa macam tak mampu..

No comments: