Tabung

My Friends

Saturday, January 15, 2011

Penceroboh Privacy


Pagi² lagi dah berangin satu badan, macam mana nak sabar..? semalam datang kerja terus p klinik, aku tak detect pun doktor akan bagi MC, alang² dah dapat MC aku pun terus drive balik rumah..so pendrive melekat lah kat PC office.Aku terlupa...kalau aku ingat dah tentu aku datang ambil dulu..damn !

Ada lah sorang minah India ni satu office dengan aku, dia tak ada PC then lunch hour jer dia mesti tanya aku "..you tak keluar lunch ker..?" boleh lah dikatakan dalam 5-6kali dia bertanya benda yang sama..then satu hari aku keluar lunch time p Post Office, aku balik jer terus bukak Mozilla..hah ! dia baru jer lepas guna, kalau aku yang guna mesti aku akan clear segalanya...dah kantoi, aku diam jer lah..ok bukan harta aku..

Then, pagi ni punya lah aku angin..aku bukak jer PC aku nak cari balik kerja² aku kat recent document tengok tak ada..yang ada hanya pictures aku dari pendrive..see..? bangang kan..? betapa banyaknya privacy aku diceroboh...geram aku rasa macam nak sepak.

Bila aku tanya

aku               : ..who use my PC yesterday..?
Penceroboh : emm, no body lah..i'm not here, i'm go upstair..why.?
aku              : i know somebody use my PC yesterday, i don't mind if u want to use my PC, 
                      but plz don't open my folder or my privacy..i'm really don't like it
Penceroboh : i don't know....

Damn ! kau mainkan aku yer..? ok²....after this aku letak password...kau..? go to h***




*** owh man..perangai aku sangat lah buruk kalau marah...

4 comments:

selipar biru said...

ish3!
penceroboh mmg memeningkan!
ltak ja psword..
takut dorg nak bwat sumting xelok

lilY said...

selipar biru :
- yer lah..bkn jer memeningkan
meloyaaa lah tgk..ish

Leyha said...

isk isk isk tak baik tau menceroboh hak orang . better letak security code .

lilY said...

LehaMY :
- tu lahhh memang tak baik..
eee...geram belum habis lagi nih