Tabung

My Friends

Thanks

Sunday, January 16, 2011

Jom Tengok "Khurafat"

Ada ker blogger yang dah tengok filem Khurafat nih...?
best tak..? aku memang tak rasa pun nak tengok filem nih, al maklum lah penakut..hikhik
untuk pengetahuan, aku belum sekali pun singgah di pawagam untuk tengok filem arahan Syamsul Yusof ni.huhu..kejam kan.

Tadi aku tengok Melodi ramai yang puji filem ni scary..emm, cam best nih !
yang kelakarnya dorang record gelagat penonton dalam cinema...hakahkaha

Aku sengaja tak nak baca sinopsis..nanti kang tak suspen..
tapi aku jugak lah plot filem nih..
huhu....

6 comments:

Cempakamelati said...

akak pun ada tengok Melodi tadi..diorang kata seram sangat...he he tak berani la nak tengok cerita seram ni..Akak suka cerita yang kelakar dan ceritak aksi. Anime suka gak.

lilY said...

Cempkamelati :
- teringin nak tengok pdhal penakut ya amat..kang tak boleh tdo malam..hihi

::nuRuLaDHar:: said...

huwaaa..tingin nak tgk..tapi xde teman..ncik muchuk pulak jaoh..sob2

lilY said...

nuruladhar :
- sy pon xde teman..asik bz jer..
hikhikhik

aliza said...

jom g tengok :)

lilY said...

aliza :
- hahaha..jom2 kite buat rombongan cik kiah..xde lah takut sangat nanti..hiks