Tabung

My Friends

Thanks

Thursday, January 6, 2011

Jika Wanita Umpama Ikan

Jika wanita itu umpama ikan..ikan apa yang akan jadi favorite korang..?
kihkihkihkih

"Ikan Salmon"
- Bentuk Ok lah, indah dipandang. Dagingnya light pink & sedap dimakan
tapi sayangnya mahal....soalnya masih boleh diimport
ada nilai..ada kualiti
INI WANITA BERKEJAYA

"Ikan Arwana"
- Kalau yang nih dalam aquarium, menampakkan kesombongan serta keangkuhan kerana dia tau tubuhnya indah, langkah yang lemah gemalai memancing mata, nakal melihatnya di mana pun dia bergaya
so...harga mesti lah mahal untuk dimiliki
INI PERAGAWATI, CELEBRITY & KE ATAS....

"Ikan Mas Koki"
- Ini jenis ikan yang mahal & sangat lumayan, bentuk yang indah, warna yang cantik, lenggok yang menawan..sayangnya hanya boleh dilihat, dikagumi tapi tak boleh dimakan kerana termasuk kategori ikan hiasan...
INI BINI ORANG

"Ikan Bandaraya"
- Jenis ni sangat mudah didapati & selalu menempel di kaca aquarium, kalau dah menempel susah sangat nak lepaskannya..macam gam
INI WANITA ALIM, ANAK USTAZ..


"Ikan Keli"
- Kalau yang ini jenis yang murah, boleh dimakan dimana saja.. banyak dijual ditepi jalan, harus berhati²
INI AWEK TEPI JALAN

"Ikan Bilis"
- Bentuk & rasanya gitu² saja..selalu sedap dimakan kalau tak ada sayur lain atau tiada lauk yang lain
INI BINI SENDIRI




Kejam lah...bini sendiri taruk ikan bilis jer..?bini orang bukan main lagi ikan yang mahal
ini hanya gurauan yer...aku cilok dari email
thanks tu Cik Senah..
weeeeeeeee... ~

4 comments:

ijatnuar87 said...

ikan salmon tu indah dipandang ker?kalu mulut camtu?hehehhe

LilY said...

ijatnuar87 :
- indah lah..angelina jolie
ekekekekeke

ijatnuar87 said...

hehehhe...angelina jolie ker?hehehe...sungguh xdisangka...

LilY said...

ijatnuar87 :
- a little bit...persis
hihihihi