Tabung

My Friends

Thanks

Sunday, January 23, 2011

Malu Tapi Mahu

Selamat berhujung minggu..
tak pergi memana ker..? alah macam aku....terperam kat rumah dah hampir sebulan disebabkan pakcik kodi asyik kerja tak pun balik kampung..emm..sian aku..

Tadi ada sorang hamba Allah nih, dia nih dah memang lama dok bagi hint kat aku, 
memula dulu aku blurr tak faham..kah kah kah
bila dah selalu sangat aku dah faham..huhuhuhu alah macam dalam cerita Laila Isabella tu..
Mahu Tapi Maluuu...
pendek kata last sekali dia nak ajak aku keluar rupanyaa..lahh..
awat tak habaq awai..ish kah kah kah 
aku malas nak keluar sebenar eh..rela aku dok rumah kebosanan tahap gaban daripada aku keluar dengan orang yang suam-suam kuku dengan aku..
bukan nak eksyen ala-ala diva tapi untuk mengelak daripada timbul syak wasangka..
kah kah kah
(jawapan selamat)
jom sambung tengok CSI Miami yang asyik repeat sampai aku dah boleh hafal dialog.
hehehehehehehehe



*** Jangan lupa tengok badminton Terbuka Malaysia 2010 final Datuk Lee Chong Wei menentang Taufiq Hidayat..confirm sengit petang kang..huhu


4 comments:

cik teyn said...

wahaha ..
ade yg minat kat die rupanye ..

lilY said...

cik teyn :
- haha mane ade...

Ejoy said...

ramai peminat seyh...

lilY said...

Ejoy :
- weh mana ada..ish..